Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-18T16:39:05+01:00
Przeczytaj pamiętniki księżniczki ;p to dość ogłupiające, ale książki
2010-03-18T16:40:11+01:00
Ja czytałam taką fajną książkę: "Absolutnie zwyczajny chaos" i "Zwierzenia Britt-Mari". Fajne książki ;)
2010-03-18T16:41:02+01:00
Poczytaj sobie książki autorki Jany Frey sa naprawdę ciekawe dokładnych tytułów ci nie podam bo już dawno to czytałam