Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-18T17:03:27+01:00
Ciagla ekspansja czlowieka prowadzi do wycinania woeliu obszarow zalesionych i przeksztalcaniu ich na wlsanse potrzeby przez co ginie wiel gatunkow w tym tez tych ktore sa juz blisko wyginiecia. Ogrody botaniczne zapewniaja ochrone takim roslina pioniewaz sa one chronione prawem i przed wandalami. Systematyczne tworzenei ogrodow botanicznych moze pomoc w uratowaniu wielu gatunkow
12 4 12
2010-03-18T17:04:34+01:00
Ogrody botaniczne sa bardzo wazne. maja za zadanie pielegnowac kwiaty i rosliny i maja nie dopuscic do tego zeby nie wyginely
4 1 4