Odpowiedzi

2010-03-18T16:43:05+01:00
Odżywiaj się zdrowo na maksa odjazdowo
owoce i warzywa i juz twa dusza żywa
24 4 24
2010-03-18T16:44:45+01:00
Moj drogi kumpelku
chcesz byc zdrowy to myśl o swoim brzuchalku!
Staraj sie nie jesc duzo slodyczy
bo od tego brzuch kwiczy!
jedz owoce i warzywa
bo to smaczna jest padlina .
10 2 10
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-18T16:45:28+01:00
Odżywiaj się zdrowo,
żuć chipsy na nowo
i wcinaj jogurty,
a słodycze wyrzucaj za burty.
Pamiętaj człowieku młody,
pij dużo wody,
nie jedz nic na siłe,
bo dla brzucha to niemiłe.


Mam nadzieję, że pomogłam :)
30 4 30