Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-26T21:11:22+01:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
A]3:2,4=1,25 a 1,25=125% czyli o 25% cena jest wyższa w sklepie teraz b] 2,4:3=0,8 a 0,8=80% 100-80=20% czyli na targu sa o 20% tansze
169 4 169
2009-10-26T21:13:27+01:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
A

2,4 - 100%
3 - x%

x= 3*100/2,4= 125

Odp. o 25%

b

3 - 100%
2,4 - x%

x= 100*2,4/3=80

Odp o 20%
143 4 143