Ile czsu upłynie aby statkiem przebyć drogę równą 15 km w jedna stronę i tką sama odległość z powrotem po rzece w której predkosć nurtu wynosi Vn=2km/h?
Prędkość statku na stojacej wodzie Vs=8km/h???????????????????




Pomóżcie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2

Odpowiedzi

2010-03-18T16:44:49+01:00
8km/h +2km/h = 10 km/h
15 km:10km/h 1 godz 30 min w jedna strone
1h 30 min * 2 = 3h
Odp.: Upłynie 3 h czasu.
Najlepsza Odpowiedź!
  • Aixu
  • Początkujący
2010-03-18T17:02:35+01:00
8km/h +2km/h = 10 km/h
15 km:10km/h 1 godz 30 min w jedna strone
8km/h-2km/h=6km/h
15km:6km/h=2 godz 30 min w drugą strone
2h30min +1h30min=4h

To jest prawidłowe