Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-18T16:46:13+01:00
Smiertelna choroba małego chłopca pozwala...przemyśleć wszystkie popełnione w życiu błędy i za nie żałować.
Życie potrafi docenić ten kto...poczuł smak śmierci.
Wiara w Boga pozwala...spełniać nasze marzenia.
2010-03-18T16:46:44+01:00
Śmiertelna choroba małego chłopca pozwala mu przeżyć przez kilka dni całe życie i je docenić.


Życie potrafi docenić ten kto najczęściej umiera lub ma jakąś poważną chorobę.


Wiara w Boga pozwala mieć nadzieje.







2010-03-18T16:46:54+01:00
Śmiertelna choroba chłopca pozwala zobaczyć jak zaskakujące i ciężkie jest życie.
Życie potrafi docenić ten kto je rozumie.
Wiara w Boga pozwala abyśmy stali się coraz lepszymi ludźmi.