Podaj:
a) wszystkie liczby całkowite ujemne większe od -6,
b) wszystkie liczby całkowite mniejsze od -7 i większe od -10,
c) trzy liczby mniejsze od -14 i większe od -15,
d) dwie rożne liczby których odległość od zera jest jednakowa,
e) dwie liczby jedną dodatnią drugą ujemną między którymi odległość na osi liczbowej wynosi 12,5
Mam to na jutro więc proszę pośpieszcie się:-(
Daję naj. i z góry dziękuje:-)

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-18T16:46:38+01:00
A) -5, -4, -3, -2, -1, 0
b)-8, -9
c)-14.3 -14.5 -14,8
d)-5, 5
e) -12.5 12.5]
1 5 1
2010-03-18T16:48:45+01:00
A) -5 -4 -3 -2 -1
b) -8 -9
c) -14,2 -14,5 -14,8
d) 2 i -2, -5 i 5
e) 5 i -7,5
1 5 1
2010-03-18T17:29:20+01:00
A) -5, -4, -3, -2, -1
b)-8, -9
c)-14,25, -14,5, -14,75
d)3, -3
e)5 i -7,5
1 5 1