Proszę, pomóżcie!
muszę napisać opis swojej rodziny (oczywiście po niemiecku). ;p
dobrze by było z tłumaczeniem na polski.
i nie z translatora, bo tak to też umiem.
nie musi być jakiś skomplikowany.
co do mojej rodziny to wystarczy napisać, że mam mamę, tatę, młodszą o 4 lata siostrę i brata młodszego o 13 lat.
z góry dziękuję. :D

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-18T16:52:59+01:00
Ich wohne mit meine Eltern. Meine Mutter heißt... [tu wpisz imię swojej mamy] Mein Vater heißt [tu wpisz imię swojego taty] Ich finde meine Elternn nett und sympatisch sind. Sie verstehen mir.
Ich habe ein Schwester und ein Bruder. Meine Schwester ist 10 Jahre alt und sie heißt [imię twojej siostry.
Mein Bruder heißt [imię twojego brata] und er ist 1 Jahre alt.

czyli:

Mieszkam z rodzicami. Moja mama ma na imię... Mój tata ma na imię...
Uważam, że moi rodzice są mili i sympatyczni. Oni rozumieją mnie.
Mam jedną siostrę i jednego brata. Moja siostra ma 10 lat i ma na imię...
Mój brat ma na imię... i ma roczek.
1 5 1
2010-03-18T16:56:29+01:00
Meine Familie ist klein.
Mein Vater heißt Adam.Er ist 40 Jahre alt.Er arbeitet als Lehrer.Er ist nett und sehr tolerant.
Meine Mutter heißt Kasia.Sie ist 38 Jahre alt.Sie arbeitet als Journalistin.Sie ist sehr gut und klug.
Ich habe einen Bruder.Er heißt Kamil.Sie ist sehr schön und wissbegierig.
Ich habe auch eine Schwester.Sie heißt Ania.Sie besucht eine Grundschule.Sie ist brav und freundlich.
Meine Familie ist toll.Wir sind zusammen sehr glücklich.
1 3 1