Odpowiedzi

2010-03-18T16:48:10+01:00
Napisz "weronika ociera twarz jezusowi"
namaluj kobiete ktora trzyma niebieska chusteczke i ociera twarz mezczyznie a w oddali narysuj krzyz... prosze;)
2010-03-18T16:48:30+01:00
Bedzie latwo jak narysujesz ostatnia scene z drogi krzyzowej czyli jak jezus jest juz na krzyzu
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-18T16:53:34+01:00
Moim zdaniem narysuj śmierć Pana Jezusa na Krzyżu (bo to najłatwiej narysować) wystarczy jak narysujesz 3 krzyże w środkowym Pan Jezus a na drugich dwóch złoczyńców tylko jeden z odwróconą głową w stronę Jezusa a drugi w odwrotną. Jezus ma mieć głowę zwróconą w stronę tego co się na niego patrzy ponieważ tamten uwierzył i zaufał Jezusowi, a Jezus mu powiedział że wstąpi do Królestwa Niebieskiego. Napisz że kto uwierzy w naukę Jezusa to wstąpi do Królestwa Niebieskiego. I ty postanawiasz na wzór tego złoczyńcy, być lepszym dla innych (robić więcej dobrych uczynków) i wgłębiać się w naukę Jezusa Chrystusa.

A rozważania do tej stacji jak chcesz to ci mogę napisać na wiadomość prywatną bo mam ładne.

A co do ostatniej wypowiedzi to ostatnia stacja drogi krzyżowej to Jezus do grobu złożony.