Odpowiedzi

2010-03-18T16:48:49+01:00
Za moim oknem widnieje piękna przyroda. Widać tu cztery drzewa- brzozy. Trawa jest niesamowicie zielona. Jest już zachód słońca. Z daleka widać pojedyncze domy moim sąsiadów. Jest piękna pogoda.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-18T16:51:53+01:00
Mój widok z okna jest bardzo ładny. Widać z daleka piękny las, w którym żyją zwierzęta, a obok niego rozciąga się pole uprawne. Codziennie widzę jak ludzie chodzą na spacery po tej malowniczej "krainie". We wrześniu najwięcej ludzi chodzi na grzybobrania. Miło patrzeć jak ludzie zadowoleni wracają z pełnym koszykiem grzybów. Jest również kilka wieżowców i bloków, w których mieszkają moi znajomi.

Mam nadzieje, ze pomoglam :))
1 1 1