1.W pewnej szkole podstawowej jest 450 uczniów, w tym x w klasach I-III oraz y w klasach IV-V. Ilu uczniów jest w klasach szóstych?
2. Jadą trzy takie same autokary,w każdym kierowca, n uczniów i czterech opiekunów. Ile jeszcze osób?

Wyr. algebraiczne ...

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-18T16:49:17+01:00
1. 450-x-y
2.n+4+3=n+7
9 3 9
2010-03-18T16:55:48+01:00
1.
450 - x - y

2.
3 * (1+ n + 4)
3 * (n + 5)
3n +15
5 4 5