1. Ułóż życzenia jakie mógłbyś złożyć młodej parze w dniu ślubu. Skorzystaj z podanego słownictwa.

Pragnę Wam złożyć , z okazji dzisiejszej uroczystości , w tym ważnym dla was dniu , zechcijcie przyjąć , na nowej drodze życia


2. Zredaguj przeprosiny , jakie mógłbyś wystosować do Pani Dyrektor szkoły w związku ze swoim niewłaściwym zachowaniem . Skorzystaj z podanego słownictwa

Jest mi niezmiernie przykro , pragnę wyrażić skruchę , moją intencją nie było w żadnym razie, ogromnie żałuję , gdyby zechciała Pani zrozumieć

3

Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-03-18T16:54:07+01:00
Na nowej drodze zycia pragnę wam zyczyc wiele radosci i milosci. W tym najwaznijeszym dla was dniu pragnę aby wasze zycie było jak najszczesliwsze. Aby każdy dzien był lepszy od poprzedniego i przypominał o waszej milosci.

Chciałabym przeprosic pania za moje ostatnie zachowanie. Jest mi niezmiernie przykro. Moją intencją nie bylo w zadnym razie urazenie mojego kolegi i sprawienie mu przykrosci. Ogromnie zaluje tego czynu. Byłbym bardzo zadowolony gdyby zechciała pani zroumiec
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-18T16:56:14+01:00
W tym ważnym dla was dniu zehcijcie przyjąć najserdeczniejsze życzenia płynące od serca wszystkiego dobrego na nowej drodze życia. Pragnę abyście byli szcęśliwi przez całe życie jak dziś.

jest mi niezmiernie przykro z powodu mojego niewłaściwego zachowania. Pragnę wyrazić skruchę i ogromnie żałuję swojego nieprzemyślanego zachowania, moją intencją nie było w żadnym razie obrażenie Pani. Bardzo byłabym szczęśliwa gdyba zechciała mnie Pani zrozumieć i przyjąć moje przeprosiny.
2010-03-18T17:16:40+01:00
Z okazji dzisiejszej uroczystości pragnę Wam złożyć w tym ważnym dla was dniu najserdzeczniejsze życzenia. Abyście się wspierali nawzajem, abyście założyli rodzinę i byli szczęśliwi na nowej drodze życia.

Pani dyrektor. Chciałabym pania przeprosić za moje złe zachowanie. Pragnę wyrażić skruchę aczkolwiek moją intencją nie było w żadnym razie to co uczyniłam. Gdyby zechciała Pani zrozumieć to, że jest mi źle, kiedy wiem, że uważa mnie Pani za chuligana. Ale tak nie jest. Proszę mi wybaczyć. Odkupię rzeczy które zniszczyłam i obiecuję się poprawić.