Odpowiedzi

2010-03-18T16:53:24+01:00
Możesz zrobić reklamę "jabłko uśmiechu"
2 1 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-18T16:54:35+01:00
Zrob reklame grzybow np.pieczarek jeszcze nigdy nie widzialam reklamy o pieczarkach cena bd wynosila np. 15zl za kg
bd swieze i pachnace lasem...prosto do sosu prosze bardzo pozdrawiam ;)
3 2 3
2010-03-18T16:55:23+01:00
To może zareklamuj NIC
nicość jest spoko

albo coś zupenie czego jeszcze nie było np:
samoczytająca sie lektura
wirtuarny przyjaciel, rodzice ...
pies który mówi
łóżko które nuci piosenki do snu i takie tam
itp. itd

pozdrawiam
3 2 3