Odpowiedzi

2009-10-26T21:24:46+01:00
Jestem w 6 klasie takze sie az tak nie znam ale to pierwsze to chyba bedzie ze przyspieczyl w sekunde 20 km/h tak po 10 sekundach doszlo az do 200km/h
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-26T21:25:59+01:00
Dane: Vk = 200 m/s t = 10s
Szukane: a = ? S = ?

Vk = at a = Vk/t a = 200/10 = 20 m/s^2
S = at^2/2 S = 20*10*10/2 = 2000/2 = 1000 m

Nie wiem gdzie tacy motocykliści z prędkością 720 km/h jeżdżą. :P