Odpowiedzi

2010-03-18T17:01:51+01:00
1. Ania widziała w swoich oczach świat pełen barw, taki jakiego nikt inny nie widział.
2. Różnice wynikały z tego, że Ania była dzieckiem pełnym wyobraźni, potrafiła cieszyć się najmniejszym szczegółem.
3. Ania obcując z przyrodą odzyskała poczucie świadomości, realności oraz zdała sobie sprawę z tego, że wyobraźnia nie ma granic.
4. Ania miała wpływ pozytywny na swoich przyjaciół, ponieważ dzięki niej wszyscy jej przyjaciele i ludzie dookoła zaczęli pojmować świat jaki ona widziała.



10 4 10
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-18T17:03:29+01:00
1.Ania na otaczający ją świat przyrody patrzyła ze strony romantycznej .
Nazywała każde miejsce które przypadło jej do gustu, były to miejsca w których często bywała i je nazywała.
Ania patrzyła wyobraźnią np: las duchów .
Wyobrażała sobie duchy i zjawy których nie było i bała się wieczorem przez ten las przechodzić.
2. Patrzyła tak na świat, ponieważ była bardzo wrażliwa .
3.Kochała też przyrodę, umiała zachwycać się każdym drzewem, gałązką, listkiem, dzięki temu zapominała o swoich problemach i kompleksach.
4. Każdy ulegał jej osobistemu urokowi, który posiadała.

Przepraszam, że tak krótko, ale zaraz lecę ;***
Mam nadzieję, że pomogłam.
9 3 9