Odpowiedzi

2010-03-18T16:57:51+01:00
Kocham cie wiosno kocham za kwiaty co kwitna na wiosne kocham slonce, co swieci rano i wieczorem kocham cie kocham sie opalac nad woda z psem....kocham cie kocham cie wiosno
2 2 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-18T17:04:24+01:00
Kocham Cie ,wiosno! Kocham Cię, wiosno! Kocham Cię wiosno! Gdy słońce świeci pączki na drzewach, zakwitają śnieg się topi, mróz ucieka...Kocham Cie ,wiosno! Kocham Cię, wiosno! Kocham Cię wiosno!


pozdro :* proszę o naj ;**
3 4 3