Prosze o pomoc. Mam zadana taka prace domowa ale jestem na ang poczatkujacym a juz mamy takie prace domowe...Jestes na lotnisku w Seattle. Wracasz do Polski, ale okazalo sie ze twoj lot zostal odwolany. Dowiedz sie informacji o:( trzeba napisac zdania tylko tych myslnikow nie trzeba calego dialogu)
-godziny najwczesniejszych lotow do polski
-mozliwosc rezerwacji miejsca na wybrany lot(powiedz ktory)
-wysokosc oplaty za wybrany lot i znizki dla studentow
I jeszcze po polsku przetlumaczenie zebym wieziala o co chodzi;) z gory dzieki

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-26T21:21:28+01:00
- Could you tell me when is the nearest flight to Poland?
- When can I reserve tickets for flight XXX?
- How much is the flight and are there any discounts for students?
4 5 4
2009-10-26T21:34:44+01:00
Mozliwosc rezerwacji miejsca na wybrany lot - Is capability of booking of place chosen on flight.
wysokosc oplaty za wybrany lot -how many (how much) for poland flight?