Odpowiedzi

2010-03-18T16:58:03+01:00
Z dorastania
z popisu
przypodobania się innym
chęci wywyższenia sie
pokazania kto rządzi
prowokacja
2010-03-18T16:59:42+01:00
Jak dzieci uczą się przemocy?
1. W rodzinie (naśladowanie modelu, wg którego rodzina funkcjonuje, brak miłości - wyzwala duży poziom agresji) .
2. Naśladowanie znaczących dla dziecka osób dorosłych (np. nauczycieli) i rówieśników.
Ważna jest przy tym sama osobowość dziecka, ale gruntem jego agresji jest lęk i niepewność.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-18T17:44:52+01:00
Myślę, że młodzież chce być "ważna" w szkole i popisać się przed innymi np. ubiorem. Pierwszoklasiści w gimnazjum chcą zrobić sobie odpowiednie miejsce w klasie. Często się też zdarza, że wymuszają na młodszych dzieciach pieniądze- stąd bierze się agresja.