Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-18T17:04:33+01:00
Wczoraj 16 marca do ( wpisz swoje miasto) przyjechała moja moja ulubiona piosenkarka ( np. Agnieszka Chylińska ) ! Była to dla mnie niesamowita wiadomość gdy dowiedziałam się o tym, parę dni wcześniej . Przyjechała z powodu koncertu charytatywnego, dla domów dziecka, ponieważ uwielbia dzieci i chce im pomagać. Wszyscy bawili się świetnie na koncercie i to w słusznym celu.
14 4 14
2010-03-18T17:06:35+01:00
Dzisiaj dnia 18.03.10r. do mojej miejscowości przyjechał Justin Bieber, ponieważ chciał wystąpić na scenie specjalnie dla naszego miasta. Przyjechał do nas piękną i dużą limuzyną. Skutkiem jego przyjazdu było zadowolenie całego miasta i kolejne zaproszenie aby zaśpiewał na naszej scenie.
9 2 9