Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-18T17:00:06+01:00
Analiza
x-cena piórka
x+100-cena kapelusza
razem-110

rozwiązanie

x+x+100=110
2x=110-100
2x=10/:2
x=5

sprawdzenie

cena piórka-5zl
cena kapelusza -105zl
razem-110zl

odp.
Piórko kosztuje 5zl, a kapelusz 105zl.

2 3 2
2010-03-18T17:01:09+01:00
Cena kapelusz 110
cena pióraka x
cena piórka i kapelusza x+100
x+x+100=110
2x+100=110\-100
2x=10\:2
x=5 -cena piórka
110-5=105 cena samego kapelusza
odp.kapelusz kosztował 105 zł a piórko 5 zł;]
2010-03-18T17:04:39+01:00
Analiza
x-cena piórka
x+100-cena kapelusza
razem-110
rozwiązanie
x+x+100=110
2x=110-100
2x=10/:2
x=5(zl)
sprawdzenie
cena piórka-5zl
cena kapelusza -105zl
razem-110zl
odp.
Piórko kosztuje 5zl, a kapelusz 105zl.