Odpowiedzi

2010-03-18T17:03:11+01:00
Elo Piotrek.
Chciałbym przekonać ciebie, że wyjazd w wakacje do Polski jest opłacalny.
Osobcie polecam ci morze.
Pierwsze moim argumentem jest pięknE Nasze Morze bałtyckie nad którym wypoczniesz a po drugie opalisz się na ładny kolor i będziesz miał branie u dziewczyn
Drugim moim argumentem poznasz kulturę polska i tradycje jak pojedziesz na wieś.
Trzecim i ostatnim jest koszt wycieczki, zapłacisz mało a zwiedzisz kilka miejsc
Dzięki że mnie wysłuchałeś, i proszę zastanów się nad tym.
A teraz 3maj się
Lelek
4 3 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-18T17:13:27+01:00
Cześć!

Chciałabym cię zaprosić na przyjazd do naszego kraju.
Jest tu bardzo miła atmosfera, ludzie są bardzo mili. Są góry takie jak Tatry i morze Bałtyckie. Obejrzeć można piękne parki Narodowe w, których znajdują się różne okazy zwierząt. W miastach jest wiele muzeów i sklepów z ciekawymi rzeczami i pamiątkami. W większych miastach są też kina, teatry, filharmonie czy opery w których wystawiane są wspaniałe sztuki.
Bardzo cię zachęcam do przyjazdu do Polski!!!
Pozdrawiam.
3 4 3