Odpowiedzi

2010-03-18T17:02:59+01:00
3500dm³ = 3,5m³
15000dm³ = 15m³



80 razy 4 = 320cm³
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-18T17:04:46+01:00
1m3 = 1000 dm3

3500dm³ = 3,5 m³
15000dm³= 15m³

1. Podstawą prostopadłościanu jest kwadrat o boku 4 cm. Objętość prostopadłościanu jest równa 80 cm². Oblicz pole powierzchni tego prostopadłościanu.

Pp = 4*4 = 16
V = Pp * H
H = V/Pp
H = 5cm

Pc = 2 * Pp + 4*Pb
Pc = 32 + 4 ( 4 * 5)
Pc = 112 cm²
2010-03-18T17:10:22+01:00
3500dm³ =___3,5__m³
15000dm³=_15____m³
Zadanie :
obj =80cm3 a=4cm
80cm3=16cm2 x h -> h= 80cm3 :16cm2 -> h=5cm
Pp =2 a x a +4a x h -> Ppow =2x 4 x 4 +16 x 5
Pp=2x16+90=122cm2