Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-18T17:02:57+01:00
Przykładowy wzór podania do gimnazjum oraz przykładowe uzasadnienie.


Anna Nowak Wrocław, dnia 2007.08.24
ul. Kwiatowa 14
17-196 Warszawa
Gimnazjum nr 2
w Warszawie
Do Dyrektora P.G. nr 2 im Jana Pawła II Andrzeja Kowalskiego
P O D A N I E

Zwracam się z uprzejmą prośbą o przyjęcie mnie do klasy pierwszej o profilu dwujęzycznym z jako przedmiotami j. niemieckim i j. angielskim jako rozszerzonymi .

Prośbę swą motywuję tym, że nauka w Gimnazjum pozwoli mi na zrealizowanie mojego celu, którym jest dostanie się w przyszłości do Liceum a potem na studia.
Nadmienia, że j. niemiecki i j. angielski to dziedziny moich zainteresowań, tak więc nauka tych przedmiotów sprawia mi dużo satysfakcji i nie mam problemów z przyswajaniem wiedzy w tych kierunkach, chciałbym zaznaczyć, że nauka przedmiotów ścisłych również nie sprawia mi żadnych trudności.

Proszę o pozytywne rozpatrzenie mojej prośby.

Z poważaniem
Anna Nowak
4 5 4
2010-03-18T17:03:40+01:00
Musisz wypełnić owy dokument
przesyłam ci go w załączniku

pozdrawiam ;**
2010-03-18T17:06:41+01:00
Podanie?

W sensie, że coś takiego jak napisała kora222 ???

Czy taki drug zgłoszenia?
Tu masz drug zgłoszenia:
http://www.33.poznan.pl/2009_2010/nabor_2010-2011/pliki/zgloszenie_do_gimnazjum_2010.pdf

I tutaj masz do klasy ogólnej:
http://www.33.poznan.pl/2009_2010/nabor_2010-2011/pliki/druk_naboru_2010.pdf

Wejdź na stronę gimnazjum do którego chcesz isć. Tam powinien być druk ;P Z danymi twojej szkoły ;P