Odpowiedzi

2010-03-18T17:04:47+01:00
Należy użyć spreji. Dobre są off, od wszystkich szkodników też od kleszczy. Po powrocie należy poprosić jakąś osobę o sprawdzenie nas, czy widać może jakiś kleszczy.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-18T17:06:19+01:00
Przed pójściem do lasu, należy wysmarować się jakimś środkiem na kleszcze i komary, zasłonić takie miejsca jak szyja, kark i głowa ( czapka z daszkiem ). Po powrocie do domu należy bardzo dokładnie sprawdzić swoje ciało, czy przypadkiem nie masz kleszcza. Najlepiej jak by to zrobiła osoba dorosła.
2010-03-18T17:07:44+01:00
Przed wycieczką do lasu powinniśmy spryskać dokładnie poniżej wypisane części ciała specjalnym płynem przeciw kleszczą itp:
-pachy
-za uszami
-za kolanami
I ubrać czapkę (najlepiej z daszkiem kiedy jest ciepło), długi sweter, długie spodnie i wysokie buty, np. kalosze.
Po przyjściu do domu dokładnie przeszukać po całym ciele czy nie ma tam żadnego kleszcza... najlepiej też skórę głowy[włosy].