1. Ciało ludzkie składa się w większości z wody. Woda stanowi około 60 % masy ciała człowieka.
a) Ile waży woda w ciele człowieka o masie 50 kg ?
b) Ile waży woda zawarta w twoim ciele ?
Wazę 45 kg.
Proszę o wszystkie rozwiązania ;P

Thx ;)

3

Odpowiedzi

2010-03-18T17:06:18+01:00
A)0.6 x 50 =30kg
b)0.6 x45 = 27 kg
4 4 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-18T17:07:23+01:00
A)60% z 50 kg=
10%=5kg
5kg*6=30kg
Odp.:Woda w ciele człowieka 50kg waży 30kg.
b)60% z 45kg=
10%=4,5kg
4,5kg*6=27kg
Odp.:Woda w twoim ciel waży 27kg.
16 4 16
2010-03-18T17:10:25+01:00
A) ⅗×50=150:5=30kg Odp: Woda w ciele czlowieka wazacego 50 kg wazy 30kg.
b) ⅗×45=135:5=27kg Odp: Woda w moim (czyli twoim) ciele wazy 27kg.
2 5 2