Odpowiedzi

2010-03-18T17:08:10+01:00
Długo oczekiwany,niepowtarzalny,pachnący,niedrogi...domyślacie się już co to jest?!OCZYWISCIE TO NAJLEPSZY PROSZEK W POLCE,WIĘC NIE CZEKAJ ANI SEKUNDY DŁUZEJ TYLKO LEC DO SKLEPU I KUP PROSZEK"Czysta Biel"tylko za 12 zł/1 kg!!!





Dajj najlepsza please~!
10 3 10
2010-03-18T17:09:40+01:00
Witam wszystkich słuchacz dzisiejszego wieczoru.
Zapraszamy na reklamy...
Już dostępny w sklepach proszek do prania Wizir. Proszek te jest najkorzystniejszy pod względem ceny i jakości. Proszek ten jest w dwóch wersjach do kupienia. Jeden jest do rzeczy białych a drugi do kolorowych. Już od dziś będziesz miał lepsze pranie. Nie będziesz musiał się martwic czy na twoim ubraniu nie została jakaś plamka.
lub
Witam wszystkich słuchacz dzisiejszego wieczoru.
Zapraszamy na reklamy...
Już dostępny w sklepach proszek do prania Wizir. Proszek te jest najkorzystniejszy pod względem ceny i jakości. Proszek ten jest w dwóch wersjach do kupienia. Jeden jest do rzeczy białych a drugi do kolorowych. Już od dziś będziesz miał lepsze pranie. Nie będziesz musiał się martwic czy na twoim ubraniu nie została jakaś plamka.
to jest tak samo napisane
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-18T17:11:22+01:00
Czy chcesz aby twoje ubrania wyglądały zawsze jak nowe? To oczywiste!
Ten proszek jest właśnie dla Ciebie nie niszczy tkanin, a kolor jest zawsze intensywny. Teraz nowy o zapachu lawendy !!W cenie 25 zł za 5 kg.
17 4 17