Odpowiedzi

2010-03-18T17:06:07+01:00
-tkanka tłuszczowa pod skórą chroni przed utratkiem ciepła
-pomaga w utrzymaniu stałej temperatury ciała
-wydziela pot i łuj
-reaguje na bodźce
-chroni przed czynnikami środowiska
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-18T17:12:04+01:00
-bierze udział w oddychaniu
-oddziela wnętrze organizmu od środowiska zewnętrznego
-reguluję gospodarkę wodną
-pełni funkcję obronną
-wchłanianie substancji(np.wody kremu)
-odbiera bodźce ze świata zewnętrznego
-bierze udział w przemianie materii