Odpowiedzi

2010-03-18T17:08:12+01:00
Ludzie często kłamią, żeby nie zranić innych. Kłamią, aby uciec przed odpowiedzialnością. zdarza się również, że kłamią aby zaimponować innym, zrobić tak jak inni sobie to wymyślili.
2010-03-18T17:08:49+01:00
Ludzie kłamią ponieważ chcą komuś zaimponować. Chcą przez to zrobić z siebie lepszą osobę. Nie chcą mówić prawdy o np. swoim życiu.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-18T17:10:10+01:00
1. Ludzie kłamią po to, by nie zranić czyichś uczuć. 2 Często też kłamią, ponieważ boją się przyznać do prawdy i chcą uniknąć przykrych konsekwencji. 3. Niektórzy kłamią po to by ubarwić swoją opowieść na dany temat. 4. Ludzie kłamią również po to by się komuś przypodobać, aby dana osoba ich polubiła. 5. Pewne osoby kłamią, bo są po prostu nieszczere- kłamczuchy.