Odpowiedzi

2010-03-18T17:11:58+01:00
Zaproszenie
Mam zaszczyt zaprosić panią Annę Dereszowską na spotkanie z okazji projekcji szkolnego filmu. Odbędzie się ono 13 maja 2005r. o godz. 15.00.
28 3 28
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-18T17:12:52+01:00
Zaproszenie
Serdecznie zapraszam Annę Kowalską na spotkanie z Szanowną Panią Minister Zdrowia Ewą Kopacz. Wspaniała okazja na poznanie naszej wspaniałej minister zdrowia oraz możliwość przeprowadzenia wywiadu. Spotkanie odbędzie się na sali gimnastycznej w LO nr.4 przy ulicy Jagielońskiej 7 w Poznaniu o godzinie 17,30.
Serdecznie zaprasza
organizator spotkania
Kasia Nowak
30 2 30