Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-18T17:12:14+01:00
Turysta- człowiek zwiedzający..związane to jest z dobrowolną zmiana pobytu
kopalina-surowiec o znaczeniu gospodarczym wydobywany z ziemi
2010-03-18T17:13:30+01:00
Kopalnia - zakład górniczy zajmujący się wydobyciem z ziemi kopalin użytecznych.
turysta - typ odwiedzającego, którego wyjazd trwa przynajmniej jedną noc i którego główny cel przyjazdu może być zakwalifikowany do jednej z trzech wymienionych grup:
1. czas wolny i wakacje (regeneracja sił fizycznych i psychicznych).
2. interesy i sprawy zawodowe (konferencje, kongresy, targi itp.).
3. inne cele turystyczne (religia, ratowanie zdrowia, udoskonalanie duszy, rodzina).