Odpowiedzi

2010-03-18T17:14:52+01:00
"Trzy kwiatki"

1.Na drogę życia dostałem trzy kwiatki
od przyjaciela, kochanej i matki;
i myślę sobie- mam trzy kwiatki świeże
teraz się dowiem, kto mnie kocha szczerze.

2.Najpierw uwiędły kwiatki przyjaciela,
potem uwiędły trzy gałązki ziela,
a kwiatki matki mej pozostały swieże
bo tylko matka kochac może szczerze :)
2 5 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-18T17:15:38+01:00
Wiosna , wiosna wkoło ,
Wszędzie robi się wesoło :)
Już słoneczko jest na niebie ,
Patrzy na mnie i na Ciebie .
Mruga oczkiem , macha z góry ,
Nie chce schować się za chmury :)

ref:
Wiosna , Lato , Jesień , Zima -
- człowiek czasu nie zatrzyma .

Proszę :)
Mam nadzieję , że dostanę naj :)
I z góry dziękuję .
4 5 4