Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-03-18T17:14:41+01:00
Anka: Siema MIki! Jak leci?
Miki: Spoko!
Anka: Szkoda, że cie na imprze nie było w sobote u Ewki. Zajefajnie było. Na takiej imprze dawno nie byłam.
Miki: No widzisz. A ja z Podwoziem na dysce byłem. Tez nie powiem, bo było super.
Anka: A my tak, zabawa się rozkręciła i nagle ktos dzwoni do dzwi. Ewka otworzyła a tam jej sąsiadka z dołu. Zaczęła na nas mówić, ze za głośno. I Ewka zamknęla jej drzwi prezed nosem. Każdy w ryk :).
Ale potem po połnocy poszlismy do klubu. takiego araz obok. I tam daliśmy czadu. Ja z Maniusiem na stole i Ewka z Wisłokiem. Suuper było! Cool impra!
Miki: No to rzeczywiscie. A ja z Podwoziem, znależliśmy sobie panienki i odprowadzilismy do domu. Wymienilismy sie numerami. No i dobra dzisiaj rano dzwoni i zacynam jej gadac ze było super i ze chce się z nią umówić. A odzywa sie jak as bab i mówi zebym sie odczepil od jejj córki. Rozłączyłem i normelnie mega siara! Tera zide do podwozia i zobaczymy czy jego laska tez mu taki numer wycięła.
Anka: O siet! to nieżle. Dobra ja tez lece, bo się zpóżnie do budy. O nieee, juz jestem z póżniona!!!
Miki: Nara
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-18T17:22:48+01:00
Rozmowa Romka z Karolem i Basią
R-Cześć wam
K-cześć
B-hej co tu robisz
R-chodzę sobie po parku i odpoczywam
K-to jest bardzo dobry pomysł
B-Karol słuchaj może dołączymy do niego
K-czemu nie jeżeli tylko on się zgodzi
R- nie no jasne że możecie właśnie miałem was o to spytać
B-no to idziemy czemu jeszcze stoimy?
K-powiedz Romek kiedy oddasz mi płytę z piosenkami, którą ci pożyczyłem tydzień temu?
R-mhhhmhh
B-może nie rozmawiajmy teraz o tym
R-dobrze mówi
K-no dobra, a powiedz Basiu czy ty masz może na płycie jakąś fajną grę komputerową?
R-Co ty tak się wypytujesz o te komputery?
B-jasne, mam dużo gier wpadnij do mnie dzisiaj po 16 wtedy już moich rodziców nie będzie i będzie spoko
R-a ja też mogę?
B-pewnie możecie wpaść będzie super
K-a gdzie twoi rodzice pojechali?
B-Na wystawę do Warszawy
K-aha
R-wiecie co już się robi późno może już wrócę do ciepłego domu
K-masz rację a ja jeszcze nie mam zrobionego zadania z matematyki
R-a co było?
K-to zadanie 6 i 9 ze strony 243
R-kurcze nie mam zrobionego i nie umiem tego zrobić
K-ja też właśnie nie umiem
B-ja już zrobiłam wczoraj
R-świetnie dasz spisać jutro?
K-mi też
B-jasne w końcu od czego ma się przyjaciół he he
R-dzięki to dobra narazie ja idę pa
K-no cześć
B-pa
K-to co Basiu może my też już pójdziemy do domu?
B-owszem zimno się robi i ciemno
K-może cię odprowadzić?
B-chętnie dzięki
K-no to chodźmy

KONIEC




1 5 1