Potrzebuje atrakcyjnych turystycznie miast w Polsce wraz z ciekawymi miejscami jakie można tam zwiedzić, zobaczyć, np.
Kraków - Wawel, rynek itd.
i tak jak najwięcej możecie miast bym prosiła, to nie muszą być duże miejscowości, mogą być nawet jakieś małe wioski.
z góry baardzo dziękuję;*

2

Odpowiedzi

2010-03-18T17:25:32+01:00
Ciechocinek jest miastem o charakterze uzdrowiskowym. W mieście praktycznie nie ma przemysłu, znajdują się tu m.in. szpitale uzdrowiskowe, sanatoria, prewentorium, ośrodki wypoczynkowe (wczasowo-turystyczne), zakłady przyrodolecznicze, pijalnia wód mineralnych, hotele, restauracje, warzelnia soli. Część uzdrowiskowa bogata jest w zieleń parków, skwerów, kwietników i dywanów kwiatowych. Co roku przyjeżdża wielu kuracjuszy i turystów (52 tys. w 1980 r., 85 tys. w 1987 r.). Podstawą rozwoju są wody lecznicze: chlorkowo-sodowe, bromkowe, jodkowe, żelaziste, borowe, które pochodzą z licznych na tym terenie źródeł solankowych. Leczy się tutaj choroby narządów ruchu, reumatyczne, ortopedyczno-urazowe, kobiece, układu oddechowego, nerwowego i krążenia. W tym celu stosuje się wiele zabiegów m.in. kąpiele solankowe, jodobromowe, siarkowe, zawijania borowinowe, balneoterapie (fizykoterapia, inhalacja, irygacja, klimatoterapia, kuracja pitna), gimnastykę i masaże.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-18T17:26:08+01:00
Warszawa - zamek Królewski, kolumna Zygmunta,
Kraków- wawel, kościół maracki, sukiennice
Kaziemierz Dolny- rynek
Toruń- planetarium , dom Kopernika
Sopot-molo
Gdańsk- fontanna Naptuna
Wrocław-ogród botaniczny , oogród japoński
Poznań- rynek, cytadela
Białystok- ogród francuski
cerkiew w Komańczy
Częstochowa- bazylika
Licheń- bazylika, kościól św. Doroty
oświęcim- obóz zagłady,
sanok-skansen
komańcza-cerkiew
gniezno- katedra gnieźnieńska
Legnica-rynek, deptak
Chorzów- klasztor franciszkański
Płock-synagoga, zoo, kościoły muzeum mazowiecki