Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-18T17:14:56+01:00
Każdy statek ma inny cel, jeden musi zawieść towar, a drugi turystyczny płynie aby zwiedzić i obejrzeć morze... ;)

Ale ogólnie mówiąc to : statki mają cel : dopłynąć do portu / przystani... ;)
2010-03-18T17:18:40+01:00
Można dostać się na inne kontynenty . Da się więcej załadować niż w ciężarówkę . Mniejsza możliwosc napadu na statek . Szybszy od samochodów . Jak wspomniałem można załadować na nie wielkie kontenerowce albo przewozić części samolotów lub ciężkich maszyn . Zabiera się więcej pasażerów , niż samolotem lub autem .