Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-18T17:17:06+01:00
Najpierw trzeba dolać trochę śmiechu
potem miksować poważną rozmowę przez 10 min.
Następnie dosypać 1/4 szklanki żartu
Dodać przyprawę zwaną prawdą
Wlać gorące przeprosiny
znowu dolać trochę śmiechu
Wszystko wymieszać by nie bolało

SMACZNEGO!!!!!!

6 3 6
2010-03-18T17:18:18+01:00
1. mów zawsze prawdę
2. mów prawdę prosto z mostu
3. nie kłam
4. nie śmiej się gdy chcesz powiedzieć coś ważnego
5 2 5