Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-18T17:17:53+01:00
W moim domu pielęgnowanym zwyczajem świątecznym jest święcenie pokarmu zwane święconką, gdzie znajduje się m.in chleb. w Niedzielę Wielkanocną nie powinno się nic jeść aż do powrotu z Rezurekcji- mszy odprawianej o 6 rano. na pamiątkę ostatniej wieczerzy pierwszym posiłkiem spożytym przez nas w ten dzień powinien być poświęcony przez kapłana chleb.
1 4 1
2010-03-18T17:26:22+01:00
W moim domu jest zwyczaj przygotowywania święconki. Zawsze rano idę do kościoła z rodziną, aby go poświęcić. W koszyczku obok mięsa, soli, pieprzu powinien pojawić się baranek, który jest symbolem Chrystusa Zmartwychwstałego.