Odpowiedzi

2010-03-18T17:15:47+01:00
"Ci zaś, którzy przystępują do sakramentu pokuty, otrzymują od miłosierdzia Bożego przebaczenie zniewagi wyrządzonej Bogu i równocześnie dostępują pojednania z Kościołem, któremu, grzesząc, zadali ranę, a który przyczynia się do ich nawrócenia miłością, przykładem i modlitwą"
3 4 3
2010-03-18T17:18:37+01:00
Sakrament Pokuty to sakrament w którym odnawiamy swoją więź z Panem Bogiem, odwracamy się od zła i pragniemy bycia blisko naszego Zbawiciela, żałujemy za to co zrobiliśmy i szczerze za to żałujemy
9 4 9
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-18T17:18:44+01:00
Sakrament pokuty nazywamy sakramentem pojednania, ponieważ:
-wyznajemy bogu żal za grzechy
-jednamy się z bogiem i rozmawiamy z nim za pośrednictwem księdza
-odprawiamy pokute
-po sakramencie pokuty możemy z czystym sumieniem pojednać się z bogiem podczas komuni świętej.
7 2 7