Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-18T19:23:08+01:00
Nie wiem czy o to chodzi ale to wydaje sie banalne...
np wiek sprzed naszej ery:
I w p.n.e
II w p.n.e
III w p.n.e
IVw p.n.e
Vw p.n.e
VIw p.n.e
VIIw p.n.e
VIIIw p.n.e
IXw p.n.e
X w p.n.e

I TAK SAMO NASZEJ ERY TYLKO BEZ P.N.E
I
II
III

.
. I TAK DALEJ..
MOZNE DOPISAC n.e
IV w n.e
4 5 4
2010-03-18T19:25:10+01:00
N.E
I
II
III
V
V
VI
VII
VIII
IX
X

P.N.E
I
II
III
IV
V
VI
VII
VIII
IX
X
XI
XII