Krzyżówka : ''Nasza planeta wykazuje magnetyzm'' z książki ''Przyrodo witaj do kl. 6''
1. W jego środku jest igła magnetyczna.
2. Jeden z rodzajów magnesów trwałych.
3. ... żelaza, wytwarza się z nich magnesy.
4. Angielska nazwa północy.
5. Kolor oznaczający umownie biegun południowy.
6. Połnocny lub południowy.
7. W stogu siana lub magnetyczna.
8. Ma zdolność przyciągania kawałków żelaza.
9. Magnes '' Pod Prądem ''

2

Odpowiedzi

2010-03-18T17:21:59+01:00
1.kompas
2.sztabkowy
3.tego akurat nie wiem
4.north
5.czerwony
6.biegun
7.igła
8.magnes
9.elektromagnes
14 3 14
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-18T17:21:59+01:00
1. kompas
2. neodymowy
3. rudy
4. north
5. czerwony
6. biegun
7. igła
8. magnes
9. elektromagnes
14 3 14