1.NAPISZ ZAPROSZENIE DLA WYCHOWAWCY Z OKAZJI BALU 6-KLASISTY(WYMYSL IMIE WYCHOWAWCY)

2.NAPISZ LIST DO WYBRANEJ OSOBY W KTORYM OPOWIESZ O WYDARZENIU MAJACYM OSTATNIO MIEJSCE( Z 10 LINIJEK ZESZYTU A4, WYDARZENIE NIE MUSI BYC PRAWDZIWE).

!!!!!!!!!!DOCENIAM NAWET JEDNO ZADANIE!!!!!!!!!!!!!!!!
PRZYJMUJE DO 2010-03-19

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-18T17:24:14+01:00
Mamy zaszczyt zaprosić Panią Annę Nowak wraz z osoba towarzyszącą na bal z okazji zakończenia szóstej klasy. Odbędzie się on dn. 20.06.2010 roku w sali gimnastycznej naszej szkoły, w godzinach 15.00-22.00. Liczymy na Pani obecność.
Uczniowie klasy 6
3 4 3
2010-03-18T17:24:43+01:00
Zaproszenie
Mam zaszty zaprosic wychowawczynię klasy 6 a Pania Jolante Nowak
na bal szostoklasistow ,ktory odbedzie sie dnia 20 marca 2010 r. o godz.17:00
w szkole nr.1 w warszawie imienia Jana Pawła II
uczennica klasy 6a
1 5 1