Napisz obok zdania czy to prawda czy fałsz:
1) Komórki mięśni gładkich mają w centralnej części kilka jąder komórkowych.
2) Mięśnie mimiczne twarzy z jednej strony są przymocowane do kości trzewioczaszki, z drugiej do skóry.
3) Na końcach brzuśca znajdują się ścięgna.

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-26T21:51:43+01:00
Napisz obok zdania czy to prawda czy fałsz:
1) Komórki mięśni gładkich mają w centralnej części kilka jąder komórkowych.F
2) Mięśnie mimiczne twarzy z jednej strony są przymocowane do kości trzewioczaszki, z drugiej do skóry.F
3) Na końcach brzuśca znajdują się ścięgna. P
drugiego nie jestem pewna
2009-10-26T21:57:34+01:00
1) nie
2)tak
3)tak

Mam nadzieje że pomogłam;)