Odpowiedzi

2010-03-18T17:51:54+01:00
Dziękuję Ci Panie Boże, za cierpienie, mękę i śmierś Jezusa. Dziękuje żę to przez niego mam życie wieczne.Amen
1 5 1
2010-03-18T17:54:27+01:00
DZIĘKUJE ci Jezu ,że za mnie cierpiałeś i za mnie umarłeś , a potem cudownie zmartwychwstałeś. Proszę , błagam bym się stał podobny do ciebie. AMEN.

mam nadzieje że dostaniesz 6 ;)
2 4 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-18T17:57:26+01:00
Panie,
Ty wiesz, że jestem zdolny do okłamywania siebie
i nazywania przyjemności miłością.
Błagam Cię więc, jako Tego, który jesteś najlepszym przykładem miłości ofiarnej
o dowagę w podjęciu prawdziwej miłości,
takiej, która wiąże się z poświęceniem,
ale jest szczera.

Amen.
2 4 2