Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-18T17:26:46+01:00
Sytuacja po wojnie była bardzo napięta w każdej chwili mogło dojść do następnej wojny.Głównym zagrożeniem był Związek Radziecki który nie chciał dotrzymać obietnicy że kraje wyzwolone przez ZSSR będą państwami wolnymi.Chcial mieć kontrolę nad tymi państwami i mieć nad nimi wpływ.Bardzo napięta sytuacja była też miedzy Amerykanami a Rosjnami,każdy chciał być tą "górą".Na szczęście do następnej wojny nie doszło.
1 5 1
2010-03-18T17:41:37+01:00
Znaczy to, że ludzie byli nadal skonfliktowani, nie radzili sobie. Dlatego wprowadzono komunizm, który można nazwać nieformalną wojną.

Licze na najlepsze:).
1 1 1