Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-18T17:28:08+01:00
Dywidenda -ma zwykle formę pieniężną, ale może być wypłacana także w formie akcji .
Hossa -termin giełdowy oznaczający długotrwały wzrost kursu giełdowego papierów wartościowych lub cen towarów notowanych na giełdzie. Przeciwieństwem hossy jest bessa.
Bessa - termin giełdowy oznaczający długotrwały spadek kursu giełdowego papierów wartościowych lub cen towarów notowanych na giełdzie.
1 3 1
2010-03-18T17:30:54+01:00
Część zysku netto (po opodatkowaniu podatkiem dochodowym) spółki kapitałowej przeznaczona do podziału pomiędzy udziałowców lub akcjonariuszy

.Hossa jest to termin giełdowy oznaczający długotrwały wzrost kursu giełdowego na giełdzie(np.cennych papierosów). Przeciwieństwem hossy jest bessa