Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-18T17:31:52+01:00
Udostępnianie w internecie książek w wresji elektronicznej. Nazwa pochodzi od Jana Gutenberga, który wynalazł druk. Udostępnia się tylko utwory, które nie posiadają praw autorskich.
2 5 2
2010-03-18T17:32:40+01:00
Gutenberg wymyślił czcionki drukarskie ( pierwsze .Udostępnianie w internecie książek w wresji elektronicznej. Nazwa pochodzi od Jana Gutenberga, który wynalazł druk.
2 5 2