Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-18T17:35:12+01:00
1. Jest tam bardzo gorący klimat i większość roślin w nim nie może rosnąć, ponieważ nie ma odpowiednich warunków do życia.
2.Większą częścią Afryki jest Wielka pustyna, na krórej prawie nic nie rośnie, oprócz kaktusów.
3.Afryka jest kontynentem ,,zacofanym w rozwoju" ;)

Mam nadzieję, że pomogłam.
1 2 1
2010-03-18T18:41:31+01:00
-tania sila robocza
-eksport surowców mineralnych stanowi głowny dochód ktory jat o wiele mniejszy niż w krajach np. Europy
-rolnictwo to podstawa gospodarki ale często zdarzają się klęski nieurodzaju
1 5 1