Odpowiedzi

2009-10-26T21:59:59+01:00
Nie powinniśmy tolerować osób, które gwałcą, znęcają się nad innymi psychicznie i fizycznie oraz morderców.
Mam nadzieję, że o to chodzi ;D
1 3 1
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-10-26T22:29:12+01:00
Nietolerancja w dzisiejszych czasach jest bardzo powszechna.
Zaczyna się na obgadywaniu, a może skończyć na zabójstwie. Składa się na to na przykład kolor skóry, inne wyznanie religijne, kultura, majątkowość lub ubiór czy nawet muzyka .Wątpliwości zaczynają się przy określaniu granic tolerancji, która, rzecz jasna, nie może być akceptacją pewnej kategorii poglądów i postaw życiowych zagrażających porządkowi publicznemu. Zgadzamy się, my ludzie tolerancyjni, że nie będziemy przyzwalać na poglądy i czyny zabójców, gwałcicieli, złodziei, antysemitów i innych rasistów.
Chodzi tylko o to, aby w każdym konflikcie przekonań i opinii obydwie strony przejawiały względem siebie szacunek, jako do równoprawnych partnerów. Szanowanie czyjejś godności jest gwarantem rozumnej tolerancji.

2 3 2
2009-10-26T23:17:42+01:00
Tolerancja wedlug mnie jest forma szacunku, a konczy sie kiedy nie otrzymujemy szacunku od innych w zamian za szanowanie ich, ich pogladow itd.
1 4 1