Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-18T17:39:18+01:00
Maria i Piotr byli małżeństwem. Prowadzili badania w szopie, mieli słabe warunki do ich prowadzenia.Przy pracy zdarzały im się wypadki, np. Maria cierpiała na zapalenie skóry. Motywowała ich jednak pomoc, którą nieśli ludziom.
Ich wysiłki zostały docenione: dostali labolatorium oraz nagrodę Nobla za odkrycie leku na nowotwór.
Jednak dla Marii i Piotra ordery i pieniądze za wykonywaną pracę nie miały znaczenia, ponieważ robili wszystko dla dobra ludzkości.
2 5 2
2010-03-18T17:42:46+01:00
Korzyści związane z pracą Piotra i Mari Skłodowskiej Curie:
- Opracowali teorię promieniotwórczości
- Opracowali teorię technik rozdzielania izotopów promieniotwórczych
- Wynaleźli nowe pierwiastki - polon i rad
- Dwukrotne wyróżnienie nagrodą Nobla
6 4 6