Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-18T17:33:55+01:00
Ponieważ rosliny w nocy bardzo duzo tlenu odbieraja przez co czlowiek mzoe miec dusznosci. W dzien moga byc jak najbardziej poniewaz w tedy produkuja tlen.

Licze na najlepsze:).

1 5 1
2010-03-18T17:34:57+01:00
Nie powinno być za dużo roślin, ponieważ z roślin wydobywają się różne substancje zapachowe oraz trujące. Możemy mieć wtedy problemy z zaśnięciem oraz oddychaniem w sypialni.
2 3 2
2010-03-18T17:35:16+01:00
W sypialni nie powinno być dużó roślin ponieważ w dzień rośliny pobierają dw. węgla, ale w nocy pobierają również tlen, który jest potrzebny ludziom do oddychania. Wtedy w powietrzu jest mniej tlenu o ciężej sie oddycha.