Odpowiedzi

2010-03-18T17:36:38+01:00
Musisz wypisać swoje zainteresowania .

Uprzejmie proszę o przyjęcie mnie do klasy pierwszej o profilu matematyczno przyrodniczym .brałam udział w takich i takich konkursach .

Proszę o pozytywne rozpatrzenie mojej prośby.
3 2 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-18T17:42:44+01:00
Drogi Panie dyrektorze!
Piszę do Pana list w sprawie przyjęcia mnie do pańskiego gimnazjum. Uważam, że Pana gimnazjum było by najlepszym w mieście. A także chciałbym się dostać ponieważ moja rodzina także chodzi to tej szkoły.
Mam bardzo dobre oceny test szóstoklasisty napisałem na ...(wpisz liczbę) punktów, sądzę, że to dobrze jak na mnie. Jestem najlepszym chłopakiem uczącym się z klasy mam średnią ..(wpisz liczbe).
Mam nadzieję, że przyjmie Pan moją prośbę.
Z poważaniem (imie)
3 3 3